Politica de Returnare și Rambursare a Produselor
Fiecare plantă este fragilă și transportul poate fi uneori dur. În majoritatea cazurilor, noi înțelegem aceste dificultăți, dar pot apărea situații, respectiv accidente care nu sunt prevăzute. În aceste situații, ne dorim să vă remediem problema.
Fie că discutăm despre plantă sau un ghiveci deteriorat prin prisma manipulării deficitare. Scopul nostru final este să ne asigurăm că toți clienții noștri sunt mulțumiți în urma efectuării unei comenzi, respectiv livrării acesteia.
GARANȚIE DE 90 DE ZILE
Oferim o garanție de 90 de zile pentru toate produsele comandate pe site-ul https://gradinatransilvaniei.ro pentru persoanele fizice și de 30 de zile pentru persoanele juridice.
Dacă planta sau ghiveciul sunt deteriorate, neconforme sau livrate greșit, te rugăm să trimiți o fotografie care să includă produsul, să fie vizibilă și să conțină informații de etichetare pentru a demonstra faptul că, comanda a fost plasată pe platforma noastra de E-Commerce, împreună cu numărul de referință al comenzii, la adresa comenzi@gradinatransilvaniei.ro.
Personalul nostru va analiza problema, imaginile, iar noi îțivom înlocui produsul, fără costuri suplimentare pentru tine, dacă totul este conform politicii noastre de retur/rambursare.
De menționat faptul că garanția nu acoperă plantele sau ghivecele deteriorate din cauza lipsei de udare, manipulare deficitară, respectiv plantare sau îngrijire necorespunzătoare. De asemenea, nu putem fi responsabili pentru agenții patologici (dăunători), boli aeriene sau fenomene meteorologice neprevăzute (ger, grindină, secetă etc.), deoarece nu putem controla aceste aspecte.
RETURNAREA PRODUSELOR
Dacă nu ești mulțumit de produsul achiziționat, te rugăm să completezi Formularul pentru Retur sau să trimiți un e-mail la adresa comenzi@gradinatransilvaniei.ro în termen de 30 de zile de la primirea produselor, conform OUG 34/2014. Costurile de returnare vor fi suportate de persoana care a făcut achiziția.
Dacă optezi pentru ramburs și produsul returnat îndeplinește condițiile de retur, îți vom restitui banii în contul specificat în cererea de retur. Pentru comenzile plătite cu cardul, suma va fi restituită pe același card în termen de 5-10 zile de la acceptarea returului de către magazinul nostru.
PROCEDURA DE RETUR
Pentru a putea efectua returul, respectiv rambursulcât mai rapid cu putință, te rugăm să urmezi acești pași:
- Ambalează produsele pe care dorești să le returnezi în mod corespunzător și folosește materialele în care au fost livrate de către noi.
- În cazul produselor deteriorate, este necesară dovada prin imagini, poze, atașate în formularul de retur, cât mai repede cu putință, după deschiderea coletului.
- Contactează orice firmă de curierat pentru a ridica coletul de la adresa ta.
Folosește următoarele date de expediere:
Nume destinatar: QUICK FILL S.R.L., CUI: 48641328
Adresa de livrare: Sat Ernei, Comuna Ernei, Nr. 679/B, Județ Mureș
Valoare ramburs la curier: 0 Lei (Contravaloarea comenzii se returnează doar prin Bancă. Coletele cu sumă ramburs diferită de 0 Lei nu vor fi acceptate de politica noastră de returnare.)
Plata transportului: La Expeditor (costul transportului este suportat de cel care trimite coletul – de către tine).
Trimite-ne datele tale bancare (Nume deținător cont, IBAN, Bancă) la adresa comenzi@gradinatransilvaniei.ro pentru a putea efectua plata contravalorii produselor returnate în termen de 24-48 de ore lucrătoare de la recepționarea returului.
Expediează coletul după ce curierul te contactează pentru ridicarea acestuia.
IMPORTANT
Unele plante sunt expediate în afara sezonului de vegetație, pentru a putea fi plantate în siguranță. Deși pot părea inerte, nu-ți face griji!
Verifică ghidul de plantare al produsului, urmează recomandările noastre (chiar și telefonice) și vei vedea că problema se remediază!
Suntem mereu disponibili pentru tine, așa că nu ezita să ne contactezi – vom face tot posibilul să te ajutăm.
Contactează-ne cu în credere – vom încerca mereu să te ajutăm.